středa 28. května 2014

Každý den s radostí (a k(o)us(k)em dobroty po ruce)

Ráda bych vám popřála krásný den, jak mívám trapně ve zvyku, dnes je ovšem počasí naprosto na hovno nic a má nálada se s ním pěkně veze.
Hned ráno jsem musela k zubaři-preventivní kontrola. Jojo, na tesáky já si potrpím. Jak bych pak jinak mohla do sebe ládovat ty spousty dobrot?! A upřímně, nechápu, proč jsou všichni ze "zubáka" tak vystreslí. Přišla jsem, okamžitě jsem šla na řadu a ani za minutu jsem už s úsměvem (a nechutnou pachutí gumových rukavic a kovu) pádila do školy.
V 8:20 už jsem ale čekala na kožním oddělení. Když už zameškávám, tak alespoň v jeden den. A jak by řekla moje mamka: "Nemám tak rozcouraný celý týden." V září mě totiž čeká strašně velká operace  chirurgický zákrok pod lokální anestezií. Nechávám si z obličeje odstranit dvě pihy, o kterých mi všichni říkají, že každá jiná ženská by za ní byla ráda. No co, tak už to chodí. Chceme to, co nemáme a máme to, co nechceme. :D Věčná česká nespokojenost!

Teď už ale k tématu, abyste neřekli, že úvod slibuje radost a já si tu zatím jen stěžuju.
Myslím si, že bychom si vždy na každém dni měli najít něco pozitivního, něco, co nás potěší. Pro mě je to v tomto pochmurném dni například posilovna. Ať chcete nebo ne, nikdo prostě nemůže popřít (a je věděcky dokázáno), že pohyb vyplavuje endorfiny a najednou se cítíme mnohem veselejší, spokojenější.

Já bych vás proto dnes chtěla seznámit s mými radostmi posledních dní.

A začnu asi tou  největší radostí...

Olympia Amateur Europe 2014

Příští týden se v Praze koná Olympia Amateur Europe 2014 a já u toho budu! Zkrátka to nejlepší, co z fitness amatérů může být, pod jednou střechou! Uááá... Těším se jako malá holka! Nejen, že neutratím ani korunu (jsem zvaná), ale čeká mě ještě překvapení. O tom ale zase v jiném článku. :)

Pokud se někdo z vás také chystá, ráda se s vámi uvidím naživo. Třeba nad shakerem s lahodným proteinem. :D

Dobroty ve spíži i lednici

Asi nejvíce mě potěšil balík od dameprotein.cz s výrobky Amix.


 Poprvé jsem si objednávala protein a hned plno dárečků, rychlé a vstřícné jednání, naprosto bez problémů. Objednala jsem si Whey ElitePro 85, příchuť lesní ovoce a stěžovat si nemohu ani náhodou. Rozpustnost parádí, chuťově super a žádné zažívací obtíže mě po něm také netrápí (že jsem občas jako mimino a čekám, kdy si říhnu, o tom snad pomlčíme :D). K tomu aminokyseliny a kreatin. A dáreček v podobě růžového shakeru se ihned stal mým miláčkem a na každé cestě do posilovny (občas i školy) mě musí doprovázet!


Dokáži se ovšem radovat i z "hloupé" slevy na tvaroh, ledový salát či avokádo, nebo kuřecí prsa. Jakmile se jedná o mňamku za super cenu, sem s tím! 

Tělesné i duševní změny

Za tu dobu, co cvičím, se toho stačilo odehrát už spousta. Poznala jsem spoustu nových lidí, přehodnotila své dosavadní priority a ujasnila si, kdo mi za špatnou náladu stojí, a kdo zase ne. 
Skoncovala jsem s antidepresivy a začala se pohybovat v kruhu lidí, kteří chápou mé životní postoje, nepátrají po mé minulosti a podporují mě v mých vizích do budoucna. A víte co?! Jsem spokojená. 
Tělesné změny...no, nemohu si ještě moc vyskakovat, ovšem každým tréninkem zvládnu zvednout víc a víc. Někdy je slabší den, někdy jsem jako mašina (jak říká Tomuna-trenér). Prioritou je ale pro mě zatím hlavně psychická pohoda. 

Lhát nebudu, pár cílů už jsem si stanovila i v oboru fitness a v zápalu začínám pracovat na jejich realizaci. Bez jakéhokoliv odkládání (aneb další článek už čeká).



Pomoc druhým

Poslední věcí, která mě v posledních dnech naplňuje, je pomoc ostatním. 
Prošla jsem si "jistým" stádiem života, které mě vskutku obohatilo, a tak se ho snažím využít v prospěch ostatním. Asi se teď ptáte, co mám na mysli, ale to není podstatné (a třeba o tom i jednou napíšu), důležité je, ten pocit, že někomu můžete pomoci, někoho potěšit a podpořit ho. A tak se o to snažím jak jen to jde a jak je to v mých silách i možnostech. Ať už se jedná jen o hloupé pověšení kabátu seniora v čekárně u lékaře nebo psychickou podporu nervově narušené kamarádce. Není nutné hledat velká gesta, stačí malé činy. Někdy i ty jsou více! A navíc...!každá! pomoc se cení. 


Pečení

Naprosto jsem si teď zamilovala pečení, zkoušení a vymýšlení nových a nových receptů. Trouba v naší kuchyni občas nestačí ani vystydnout a já už do ní tlačím další z mých výtvorů. (A ve většině případů se to dá i jíst!)
Je to pro mě i tak trochu relax a odreagování. A souvisí to maličko i s pomocí ostatním, jelikož mám vždy radost, když někdo můj recept pochválí, vyzkouší, nebo se alespoň ptá jaké kalorické hodnot



Tímto bych dnešní článek prozatím ukončila (netvrdím však, že nebude pokračování).

Každý den s úsměvem :)

Bee

Žádné komentáře:

Okomentovat