středa 27. srpna 2014

Check me on my facebook page...

Krásný a po dlouhé upršené době zase prosluněný den,

je to k nevíře, ale píšu článek. Sice kraťoučký, ale je tu. :D
Chci vás pozvat na mou facebookovou stránku. Rychlejší a snažší prostředek, jak se s vámi všemi spojit. :) Zrovna dnes jsem přidala (poprvé) moje fotky. Ještě jsem o tom nikdy nemluvila, ale trpěla jsem anorexií. A chci vám ukázat, že fitness nepomáhá jen lidem se závislostí na jídle, ale i osobám, které se nemohou zbavit závislosti na hladovění. Touha po síle, tvarech a vypracovaném těle byla pro mě zkrátka silnější, než anorektický "červík" jménem Marie (to jméno odmala nemám ráda) v mé hlavě a já se konečně vzpamatovala.


Ale proč se rozepisovat tady, když je toho plný facebook? :D 
Tak honem honem na mou stránku: https://www.facebook.com/BHaliasFitFoodLover

Pac a pusu, mlsouni :*

Žádné komentáře:

Okomentovat