neděle 25. května 2014

Hrátky s čísly

Ahoj, ahoj, ahoj :)
zdravím zpoza učebnic fyziky.
Má to nádherné počasí stejný blahodárný vliv na vás jako na mě?! Já si včera stačila už pěkně přismahnout ramena a záda ( a to víte, že na spáleniny je nejlepší bílý jogurt či tvaroh? takové ŠKODY!!). Jak super před workoutem právě na tyto partie + lýtka, takže výpony ve stoje nepřipadly v úvahu.


Ale k tématu...
Na počty moc nejsem, matematikář ze mě nikdy nebude a ani na MatFyz si netroufnu, číslům ohledně stravy ovšem více méně rozumím. A takové počítání mě baví. Nutně jsem totiž musela zvážit rozložení svého denního příjmu, a tak jsem se rozhodla pro navýšení počtu porcí. Přeci jen, v období objemu přijímám poměrně dost sacharidů a rozložit toho množství pouze do dvou jídel sice jde, několik dní jsem to tak praktikovala, ale to nafouklé břicho a pocit únavy po jídle... Takhle NE!
Dvě porce denně jsou tedy pasé, ale žádných 6 jídel u mě také ještě nečekejte. Prozatím si vystačím se třemi v svém "žrádelním okénku" (ano, u IF a IIFYM stále zůstávám) a uvidím, jak se budu cítit. 
Je sice fajn, neřešit přes den jídlo a nekoukat na hodiny, ale najíst se v 11 a ve ještě ve 3 se valit do posilovny s pupkem jak ve třetím měsíci...né děkuji, to pro mě opravdu není. Teď budu moci i kombinovat více pokrmů během dne a do školy stejně nosím svoji speciální "foodbag" a na 2-3 misky navíc tam místo ještě mám. 
Co to tedy znamená? Že teď bude Instagram ještě přecpanější foty jídla :D, a že já se budu snad cítit víc v pohodě.


Tak, a já si jdu dát sváču (asi po měsíci). Čeká na mě domácí tvarohová zmrzča s domácími jahůdkami, mandličky a lískáče, a protože stále nabírám ( a už mám 3 kilča hore), patří k tomu ještě miska rýže se skořicí. Na zapití domácí bezová limča s citronem. :) 
A šupky dupky ven s tím na houpačku slunit se.

Užívejte krásného počasí (však už nás má zase opustit, achjo...), neseďte na těch svých prdkách a koukejte vyrazit ven. Třeba s učením, jako já. :D


Bee

Žádné komentáře:

Okomentovat