neděle 17. srpna 2014

Facebookmanik

Ahoj, zdravím...
A stráááášně moc se omlouvám za svoji neaktivitu (fackuju se celé prázdniny).
Přiznám to, nemám chu't sepisovat články, nestíhám a můj momentální život se točí okolo 3 věcí. Trénink, práce, autoškola. Zářím počínaje, budou to už věci 4. Ale MILUJU to!!
Na svém těle začínám pociťovat i vidět nějaké ty změny (bicáčky rostou, síla stoupá a prdelka se rýsuje :D), psychický stav je čím dál tím lepší a domov mám spíš jen jako noclehárnu s občasnou stravou, protože jsem stále někde v tahu.

Ale dost keců, přejdu k věci...
O co v dnešním článku jde? No přeci o to, že jsem i já na facebooku!
Na sepisování článků jsem v posledních dnech až nechutně líná (styď se Barboro!), a tak jsem zvolila rychlejší a frekventovanější způsob sdělování informací. Na facebooku jsem každý den a jakožto lenoch nejvyššího kalibru mohu psát jen krátké a stručné příspěvky. Ideálka, ne?! :D


Takže šup, šup, honem všichni olajkovat mou "fanpage" :D


Slibuji, že se začnu ozývat častěji, mlsouni moji!

Žádné komentáře:

Okomentovat