pátek 23. května 2014

Bramborové "houstičky"

Zdravím :)
přes den jako na Sahaře a teď slejvanec. Nálada ovšem stále pozitivní. Však už to bylo potřeba. Pročistit vzduch, a jak říká má mamka, spláchnout ten prach.
Dnes jsem nemohla dospat (asi jsem se po týdnu tak moc těšila do školy) a vstávala už v 5:10. Nelenila jsem ovšem a času navíc využila ku prospěchu svého pupku. (Jooo, ten vždy zvítězí. :D) Místo kaše jsem se rozhodla kuskus připravit maličko jinak. Ve formě placiček. On by to nebyl až tak špatný nápad, kdybych, já blbec, do směsi nevysypala skoro celý prášek do perníku. Vonělo to nádherně, ale ta chuť... jediné co jsem cítila, byla jedlá soda a hořkost. Příšerná hořkost. A protože placičky se mnou putovaly do školy, nebylo zbytí, musela jsem je sníst. Poslední kousky jsem do sebe cpala násilím, ale zvítězila jsem a celý "kyblíček" (jak nedávno na instagramu mou misku nazvala jedna slečna :D) jsem pokořila.


Trénink se dnes nekonal. Stehýnka pěkně tahnou a regenerace je důležitá. Ovšem zítra si to tam nandám na ramena a záda, vypotím rybník, rozervu tričko a bude ze mě Hulk v lidské podobě. :D Fajn, fajn, vrátím se zpět na zem. To, že se cítím jako nechutný, nenažraný prase obalený tukem a plný vody neznamená, že najednou uzvednu wrestlingový tým. 


Dost bylo řečí. Abych se také dostala k tomu, k čemu je článek určen. Další výplod mé bujaré fantazie. A plác plác po zádech, jednou se zase vyplatila. 
Díky nepovedeným ranním placičkám jsem ve škole přemýšlela, co dalšího bych mohla zkusit. Napadl mě bramborový chléb. Vzpomněla jsem si na alberťácké bramborové bulky, který mi moc zachutnaly, a rozhodla jsem se něco takového stvořit podomácku. A světe div se, dílo se zdařilo. 
Na internetu jsem našla sice spousty receptů, já se ovšem rozhodla spolehnout se na svou kreativitu (která mě již několikrát zradila :D) a pekla podle sebe.
Jak?!


Bramborové "houstičky":

270g syrových brambor
90g mletých ovesných vloček
1 vejce
1 lžička prášku do pečiva
sůl
drcený kmín
semínka
voda 

Brambory jsem oloupala, nakrájela na kostky a nechala vařit v osolené vodě do změknutí. Poté jsem slila vodu, přidala pomleté ovesné vločky, vejce, vodu a vše promíchala. Osolila, přisypala drcený kmín a semínka podle libosti. (Já použila lněná, dýňová a slunečnicová.) Směs jsem lžicí kladla na pečící papír (vyrobila jsem si 5 bulek). Vůbec bych se pro příště ale nebránila ani tvaru muffinků nebo srnčího hřbetu. 
Plech jsem šupla do trouby při 200°C asi tak na půl hodinky (chytře jsem zapomněla kontrolovat čas).


U mě se bulky podávaly se směsí alá Mexiko, salátem, okurkou a jahůdkami.
Mňam ♥
Řeknu vám, musím se zase jednou pochválit. Pečeno poprvé, ale rozhodně né naposled.
A já jen doufám, že seberete veškerou svou odvahu a do bramborových bulek se pustíte také. :) Rozhodněte neprohloupíte. ;) A já si pak ráda přečtu nějaké ty recenze. 
Tak do toho, mlsouni ♥

Bee

2 komentáře:

  1. Ty houstičky vypadají skvěle, určitě je zkusím, máš moc super blog, narazila jsem na skrz instagram (ač sama insta nevedu:)), ale moc se mi tu líbí, plno inspirace - ráda si ho projdu celý a budu se těšit na další pravidelné čtení;)
    Ahoj,
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat