středa 21. května 2014

Every time is good for baking

A nejvíce ten, kdy se musíte učit. :D

Krásný den všem mým příznivcům a žroutíkům, jako jsem já, ale i těm ostatním... :D :)
Také máte konečně pocit, že je jaro?! Na mě to má tedy ohromný vliv. Mám více energie, v posilovně unesu větší váhy a lépe (a hlavně rychleji) se mi regeneruje. Celkově jsem více v pohodě a mám dobrou náladu. :) (Možná je to ovšem i tím, že tenhle týden si válím prdel se učím v domácím prostředí , jak již bylo zmíněno v minulém článku.) Jop, dnes mě čeká další nálož učení a hned zítra znovu testování. (Na pocity ať se raději nikdo neptá. :D Jsou totiž ve směs pozitivního rázu a to nikdy nevěstí nic dobrého. :D)

Dost keců, jdeme k bodu programu a tím je zas a znovu pečení. Zas a znovu jsou to koláčky, zas a znovu z luštěnin.

Cizrnové koláčky:

200g vařené cizrny
1-2 jablka
vejce
skořice
prášek do pečiva
špetka soli
voda 

Klasicky jsem vše hodila do mixéru a rozmixovala na kaši (podle toho i přidávala množství vody.) Pekla jsem na 200°C, dokud se mi obsah muffinových košíčků nelepil na špejli.

Dnešní brunch s čerstvě napečenými koláčky. :)

Ovšem, není to je tak a proto mám pár doporučení na závěr. Jablka použijte opravdu nejlépe 2 větší, popřípadě doslaďte medem nebo jiným oblíbeným sladidlem. A nikdy, opravdu nikdy se nesnažte o vylepšení přídavkem mátových listů do těsta. :D Já to zkusila a už nikdy víc, pokud nepoužiji více jablek. A ještě jedno doporučení...na jedlou sodu se taky vyprdněte. Zbytečně naruší chuť.
Takže takhle moji milí, takhle už ne! Kopřivy ano, ale máta je moc aromatická.

Ničeho se nebojte, já si pochutnala i tak, a to byli vlastně nepovedené. :) Věřím tedy, že pokud vy zapojíte své chuťové buňky (fantazii raději ne :D), pochutnáte se také a třeba i mnohem více.




Zpod hromady učení vás zdraví


Bee
 


6 komentářů:

  1. Tak cizrnu jsem v životě neochutnala, až se stydím. :D
    Receptík zní skvěle a ani ne moc složitě. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostudo! :D Néé, legrace. Ale určitě doporučuji vyzkoušet. Jak při pečení, tak samotnou. Já si z ní většinou dělám "slaný mls". Cizrnu uvařím, okořením oblíbenými bylinkami a solí a šupnu do trouby nebo orestuju na pánvičce. :) Taky super dobrota. Jen tak nebo jako příloha...

      Vymazat
  2. Nemala si ich také vlhké .? lebo ja keď niečo pečiem a samozrejme to ozdravujem že čo najmenej vločiek( žiadna múka veela ovocia alebo zeleniny- cuketa ) pečiem to dve hodiny aje to vnutry cele mokre..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Vlhké to bylo. :) ale mě to nevadí, chutná mi to. A místo slova "vlhké", používám "vláčné" a hned je šmrncovnější. :D Jindy vločky přidávám, dnes jsem použila hodně cizrny, tak jsem je tam nedávala, ale příště zase přidám.

      Vymazat
  3. Cizrna je prostě nejlepší věc na světě, dá se z ní udělat všechno :) Vypadá to výborně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš naprostou pravdu a nemohu absolutně nic namítat. Jsem ráda, že jsem tuhle vychytanou potravinu díky "blogworld" objevila! ;)

      Vymazat