neděle 29. června 2014

Blogový lajdák

Ahoj,
krásný prosluněný den přeji všem milovníkům slunečních paprsků a veder na padnutí (jako jsem já). :) Konečně to správné počasí pro mě, věčného zmrzlíka.
Stydím se, hluboce se stydím za svou absenci, ale musím zde využít výmluvy:" Konec školního roku, znáte to..." Písemky a zkoušení kam se podívám a času nedostatek. Ani nálady a chutí vymýšlet a sepisovat články. A předposlední týden školy jsem sjížděla Sázavu v rámci školního sportovního kurzu. Ale tenhle týden už je o něco volnější.
Musím s politováním říci, že za ten měsíc mé absence se ovšem nic závratného nestalo. Cesta do Prahy na Olympia Amateur Europe 2014 se nakonec nekonala, cvičení si i nadále užívám a v jídle proběhlo opět pár nepatrných úprav.

A proč jsem na Olympii nejela? Zkrátka proto, že nemusím mít vše za každou cenu... Místo toho jsem si užila báječný den na závodech dračích lodí ukrytá ve stínu stromů v příjemné společnosti a odpolední gym. :)
Doma už to tak příjemné nebylo, když jsem zjistila, že stín stromů zřejmě nebyl dostatečný a je ze mě jedna velká "paradajka". :D Nohy jako krabí tyčinky a na ramenou puchýřky. Au, au, au...

Ještě než jsem vyrazila na týdenní vodácký kurz, probíhaly u nás na škole oslavy 111 let a 100. narozeniny Bohumila Hrabala, který naši školu absolvoval a po kterém se i bude od září tohoto roku jmenovat (o protestech studentů se možná někteří z vás dočetli i na netu). A já, veledůležitě kráčela se státní vlajkou v čele průvodu bývalých absolventů a nakonec dřepěla až do 6 hodin u dějepisného "stanoviště". Hezká víkendová devítihodinovka.



Vodácký kurz se školou byl suprový. Jelo 50 studentů a 5 členů pedagogického dozoru. Dohromady jsme za 4 dny ujeli 70 km (poslední úsek byl bohužel (bohudík?) nesjízdný kvůli nedostatku vody). Už tak jsme museli spousty jezů přetahovat a lodě nám dřeli o kameny a písek.
Počasí nám naštěstí vyšlo. Ani vedra ani déšť, ale domů jsme stejně všichni dorazili spálení s červenými nosy. A já navíc hladová jako vlk, proto moje první cesta směrovala přímo k lednici a špajzce.




A co na prázdniny?! No, upřímně...žádný program jsem neměla. Snad jen prvních pár dní s mojí princeznou Zuzankou ♥. Ovšem poslední školní týden se začaly plány narychlo kupit. Brigáda na 14 dní ve škole, týden na Vranovské přehradě s přáteli, Ikeácké nákupy a výlety do Prahy, a víkendové brígády v gymu. A někdy v závěru i drobné učení na rozdílové zkoušky kvůli semináři.

Doufám a věřím, že prázdniny si užijete stejně, nebo lépe, jako já. :) A já si dávám za cíl, ozvat se dříve, než za měsíc (mám minimálně 3 recepty, o které se s vámi prostě musím podělit).


Bee

Žádné komentáře:

Okomentovat